Jumaat, 4 Mac 2011

halamak moto pak ngah hilang

blah blah blah
hai salam smua
lama aku tak post  jadi aku kembali dengan citer citer panas menggelegak lagi hot

 nie pasal moto ex5 my pak ngah hilang ari tue
nak engar ker smua  pengalaman aku moto hilang  nie ah dua kali 1st my abi past tue pakngah pulak lagi
menyedihkan lah yerrr aku ngan ummi yang  naik dan merempit moto tue pi pasar malam ...
yang lawaknya pie nak beli penyangkut tudung yang harga rm10  ada dalam 28 lobang lah.....kat cini
benda masih murah klau kat kl atau jlan tar  dah 28 ringgit tue jadi aku bersyukurlah dapat harga murah....
past tue nak balik lah kan dari pasar malam  topr tar moto dah tak ada '''''
alamak hilang lah ....mampoih dah nie moto pak ngah dah hilang hahahahhahahaah
ak ng ummi pon g lah balai polis  malam tue masuk lah buat laporan polis kat balai polis baru      
perhhhhh dah hebat dah balai polis nie dah ada air condisional....
aku pon melafas suara merdu ku ini untuk ditaip oleh pakcik polis tue.past tue  nak jadi
citer pulak boleh pulak polis tue duduk sebelah umah mak teh aku....dya bukak pulak citer pasal hubungan kekeluargaaan mereka.......tak larat aku dengar ...ya citer pasal anak anak  dya kawan dengan  nie lah tue lah malas aku nak dengar tapi tahan ja lah telinga ..
past tu aku pon balik lah umah

nie ak nak pesan kat kekawan sapa yang nak tolong aku cari moto
 tue  nie dya  no plat  kap 8975
please smua tolong cari klau jumpa aku kasi
 hampa belasah teruslah orang yang ambik moto tueeee

jadi idea hamasah hari nie ialah janganlah hampa smua curi hak orang termasuklah  curi moto orang.....

bubey smua

Tiada ulasan:

Catat Ulasan