Ahad, 20 Februari 2011

seorang ducess

hahahahahaah
lama aku tak post some cer kat cini
nie dya  aku da satu soalan yang kontroversi punya pedas lagi hangat
jangan terkejut
oppp

hampa smua sihat  kerrr?

perhhh punya panas menggelegak punya soalan nie
hahahahahahah

nie dya aku nak cakap cakap nie
pasal sorang ducess
dya cabar aku buat citer pasal dya
jadi aku akan spalsh kan citer2 dya kat cyni


wait ya!!!!!!!!

nie dya ada citer tue malam tadi  tah macam mn lah aku bleh ty pasal blog dya jadi aku bukak ja lah kan
ohhhhhh
aku bukak lah ja  blog dya sehijau  warna sawah kot
aku tak ingat sangat lah apa yang dya tulis
tapi  boleh jugak interesting jugak lah harap harap dya baca ayat nie
 ok lah  macam nie aku nak soseh soseh lebih lebih pon malas korang g tengok sendyrilah blog dya tue
awas takdak kandungan 18 nkeatas pon yang biru 2 dan merah 2 pon tak ada ini lah blog yang ok
apa lagi au nak cakap cakap ni lagi
oh lupa budak nie satu omrome ng aku dulu klau hampa tak paham homeroom tue apa
biaq aku g tau
maksud nya rumah bilik ahhahahahahah
melwk ja  nie
homeroom tue iaah satu family angkat para plajar mrsm
kami ada  sorang cikgu penasihat kami panggil mama op
aku panggil jugak kerrrr
oh tunggu dan lihat lah jerrrr
 kami ada 15 rang ahli  jadi 15 orang macam perangai ada yang sengal ada yang baik macam bro abc
ada yang gilarrrr macam aku ada yang alim alim kucing macam aku
nmpak ja baik tapi kat blakang the black of keranda hahhahaha
tapi aku nak citer pasal satu ducess nie tapi bukan awek akulah
klau awek aku pon boleh lah jugak tapi dya terlampau baik untuk aku nie
jadi aku declear dya bukan awek aku
memang bukan awek aku pon
oklah cakap punya cakap  nama ya  nadia
cantik orangnya
sampai boleh kalah ratu kebaya  tahun1890 hahhahha
op sorry sis aku mengata
dya nie setiausaha  op salah bendahary agung  my homeroom
 merangkap mentery keewangan yang slalu mintak duit yuran aku
 yang aku tak bayar setahun
aku rasa dya nie dah punya bf lah
sebab tak pernah layan budak laki yang slalu kacau masa kat maktab
tetapi aku tak pernah kacau dya  cuma buli cikit cikit ja
citer pasal dya lagi perangai ok ok jalah
macam wanita melayu terakhir lah jugak
aku puji kot lepas nie nadya kena blanja aku makan  ya
apa lagi ya

hahahahahahah
aku pernah dengar dya nie slalu masuk bilik bonda pengetua  masuk jdrm pa
op celupar betoi mulut aku ....bukan lah dya tak pernah masuk pon saja kasi panas cerita nie ja
hahahaha baru aku ingat masa graduasi hari tue dya duduk depan cikit dari aku tak bermakna dya pandai dari aku cuma aku ja yang malas
alamak tak mau terima hakikat palak aku nie
kehidupan peribadi dya aku tak mau sentuh lah sebab aku bukanlah ahli keluarga dya
klau nak jadi ahli kluarga kenalah antar proposal deligation plak
tapi kesian plak awek awk aku yang beraturrr tue
jadi alu tak akan menghantar proposal deligation ke rumahnya hahahhaahahah
apa lagi nak citer ya
pasal perangai pulak tak lah sengal pon dya nie happy gold lucky macam zul jugak lah
perrhhhh banyak aku citer pasal budak nie
klau tersalah cakap mintak maaf dari hujung rambut hingg ke hjung kaki..............
 
oklah nadya aku dah story pasal hg jadi aku sudah menerima cabaran hg
haha ok lah
blah dulu nie da gambar untuk hampa tengok  doakan bio aku dapat a tambah ya smua oh
  bubey nak g mancing dulu

5 ulasan:

  1. wooo.. pnjg tol post ni ye. :D bgos2. truskn usaha.

    BalasPadam
  2. banyak sangat ka awekss hg bro abc?

    BalasPadam
  3. hahaha..syafiq a.k.a my along sunguh brani hg buat post psl aku ye??i'll hit u back..

    BalasPadam
  4. miss xuroxy hg nak aku jadi penasihat hg lagi ka tak sat lagi aku letak jawatan baru hg tau kak............

    BalasPadam