Ahad, 27 Mac 2011

frusterated tapi bukan aku

oklah all of you dude and ducess
result spm dah keluar bro sis jadi hampa semua dapat berapa yek
surely pasti  good result ok lah taniah semua
oklah  aku  biasa lah tengah online  komputer sapa
kak aku punya 
dya  tak guna jadi aku tibai ja lah ari nie
aku isi upu kptm kpm dan banyak lagi [
perh penat
yang lagi penat  nie
dya aku kasi cer kat hampa

ari tue bro abc g ke selangkah ke uitm arau
jadi aku  masuk
aku jumpa kawan aku yang hampir aku hangkat keranda dya ari tue  tapi dia look ok ja
kawan aku loqman

jadi aku beratur lah nak tanya fesi kat citu yang paling penting aku potong line masa pendaftaran hahahahah

nak hayun  bro loqman marah aku
tak pa
aku pon pi lah kat fasi akaun
perh mangkuk tul lah orang  yang sebelum aku tue sembang ounya lama sampai bawa borang upu lagi aku pon dengarlah depa celoteh
then it my turn tanpa  lengah aku terus mengajukan soalan bertali arus kat fasi aku jadi blurrrr terus masa tue tapi paham apa yang dya terangkan
akulah orang paling lama yang fesi tue layan ari tue
hahah aku tanya habis sampai hujung  soalan
biasalah dah prepare soalan jadi aku tanya ja lah
oklah

idea hamasah  untuk ari nie

ialah
jangan potong barisan semasa pendaftaran  dan buat oreparation  sebelum  pi berbual dengan  fasi  masa hari pra soaln karnival pendidikan

haha  sampai sini lah celoteh bro abc  buatlah pilihan yang terbaik untuk masa depan anda

Tiada ulasan:

Catat Ulasan