Jumaat, 11 Mac 2011

rasa nak terajang oranglah@katering

haahhahahahahah

hary yg dituggu tunggu telah tiba
apa dya
nie dya nak habag kat hampa smua nie.........
kelmarin aku dah habis kan membaca komik under 18
hahahahah
past nie  aku rasa nak habiskan baca please techer plaklah hahahaha
giler betoi aku nie

tapi oooppp
bokan pasal nie yang aku nak kasi cerrrr
tapi pasal aku g buat katering kat dewan utama pejabat daerah kubang pasu yang tersengat lah tak cantik tue
pujian ikhlas dari aku hahahahahahahah
nak dengarka citer nie
walaupon hampa tak mau dengar tapi aku nak ceryta jugak hahahah

ceritanya bermula macam nie

jeng jeng

pagi hari khamis ari tue  aku kena bangun awal pukul 3-00 pai
awatnya kan  bukan nak pie katering masa nie hahah
jangan hampa salah sagka pulak tapi aku bangun tengok bola  hahahah
nak kasi hot cikit ary tue liverpool lawan kot tapi kalah

aku rasa nak terajang  pon ada
alamak frassss aku tengok hahah

tapi  tak apa you will never walk alone liverpooll cause you had your fanatic fan here walaupon  kalah
lepas tengok bola azan subuh
wuihh terus aku smayang dan kenalah pie kantin skj jitra 3 untuk preperation katering
hahahaha

aku bawa 2 baju u tuk kasi kak zana pilih mn satu yang dya nak
pilih punya pilih dya pilih baju putih yang aku baru beli
nak tau jenama apa
nie nak habaq nie
jenama bum equibment ja
mahal  soit

tapi tak apalah
past tue aku kena merempit di pagi pagi buta pi  dewan tue
mengantuk beb
past sampai aku kena serve makannan  pulak kat majlis ue
yang lawak nya kuih tak culup
hahahah kenalah menebalkan muka untuk ambik balik kuih dary meja kemeja
alalamak malu siotttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

tapi tak apa lah past tue takcukup barang plak makci kiroh suruh aku g ambil barang kat kantin sekolah menengah mahawangsa polak....
iniyang mendebarkan nieeee
aku bawa moto dalam tak sedar 120 meter  per jam aku pancung ng willy moto  tue hahahahah
aku pon masuklah  kantik  ambik barang dan blah
haha
aku pon pecut lah sampai selekoh nak masuk pejabat perhutanan sebelah pejabat pos tue  aku hampir  accident dengan kereta
nak tau kereta apa proton perdana ja
nie yang aku bernasib baik tak kena langgar
klau nak kena langgarpon biaqlah  kereta bmw ka atau honda accord
baru lah glamour cikit
bilaorang tanya hg accident ng apa
bolehlah hhabaq bmw 5 series barulah
hahah ingat semua jangalah kita lupa untuk mengambil
result spm 23.3.2011 kat maktab tue kita doakan semua
berjaya insyallah aku 10 at hahah
beranganja lebih 
orang kata wow hebat jugak hg nak kena langgar dengan bmw

hahahhaha
tak apala past tue
akupon g lah dewan balik tapi sampai ja dewan majlis dah mula guru besar sekolah tue berucap manatang apa pon aku tak taulah hahah
past  2jam lebih tue
majlis pon tamat dan kenalah kemas wow dah lah banyak mampoih gilerrrrrr
penat ciot
past kemas semua kami pon baliklah ke kantin skj 3 unuk basuh peralatan smua
hahahah
nie yang syok nie aku tak kena basuh 6oo biji cawan ng pinggan huh
seronok giler tapi kena lap bagi kerimg ja
past tue dapat gaji lah

time nie lah kak kak tue jak aku g jitra g tengok wayang  halamak
tempat maksiat jugak depa ajak aku perhhh aku dengan beraninya berkata

"kak malas lah nak pie dah mengantok nak mampoih nienak balik tidoqlah"
perh telepas  aku unuk pi tgk wayang......
tapi itulah pengalaman aku masa aku first time buat katering

idea hamasah ary nie ialah
klau kita tak mau peri sesuatu tempat  maksiat tue kita kena lantang bersuara dan katakan tidak
hahahah

dah tak larat nak taip dah nie blaH DULU SALAM UNTUK SEMUA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan