Jumaat, 11 Mac 2011

konfius dengan salesman &sales girl

aku pon atk tahu nak kat aapa hary nie
huh hary yang mempersonakan giler
hahahah
kenapa
aku bangun pukul 12 tengah hari
giler betoilah
aku tak larat nak dengar ummi berleter bpanjang pasal bangun lewat nie hahahah

tapi
aku ada satu  ketidak keselesaan nie
terasa macam  hak asasi dan freedom aku tak bebas
masa kat shoping complex
nie dya kisahnya pasal salesman @salesgirl kat kedai kedai tue lah
aku  rasa nak maki hamun ja depa semua nie
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
geram giler
aku nak pilih barang  kat kedai ue  dya janganlah ikut
macamlah aku nie nak curi barang tue tak ada duit sangatka aku nie
sampai kebuluaq nak curi barang barang tue  jdi aku pon pesanlah kat depa  cik kalau saya perlukan apa apa nanti saya panggil
klau x kata macam tue depa nie asyik tengok aku ja
nak buat pilihan pon tak aman
senang 2 aku blah pergi cari kat kedai lain baru tau hahahah

aku nak meluahkan rasa tak puas hati ngan depa  nie kat pejabat buruh lah hahahahah
baru puas hati aku nie hahaha
oklah setakat nie jalah  aku nak kasi cerita
jumpa lagi klau da peluang
assalamualaikum

1 ulasan:

  1. sokong..suka ikut pelanggan..tak curi aih..cctv kan ada..jgn risau la..

    BalasPadam