Jumaat, 25 November 2011

mintak ais kosong dapat nasi kosong

alamak
nak kata sial
ada jugak bengong
plus
gila teruk

malam yang seronok tetiba menjadi malam yang kami semua hairan...
surely lah malam malaysia menang pingat emas kan
malam tue aku ng kawan kawan bro child semua deside kluar makan sambil lepak depan uitm nie..
deside punya deside kami pilih satu warung hampeh nie
aku menyesal gilar g sana ...klau tengok kat dewan perdana pon tak pa banyak orang sejuk pon sejuk...
nak di jadikan cerita kami semua termasuk lah bro child serooonoookk.....g makan kat satu stall nie

8.30 mlm; order time-belasah teruk punya pesanan nasi bujang lah nasi janda lah ,nasi ayam duda pon ada + ais kosong,,,

8.40-pesanan tiba makan time...eh kak air ais kosong saya tak dapat lagi

8.45-kak saya mintak ais kosong tadi x dapat lagi nie...

8-50-mintak maaf ya kak/mak cik ...nie dah kali keempat saya mintak ais kosong...tlog cepat sikit

9.00-ya allah ..pa nie kak saya mintak ais kosong bukan nasi kosong...kami hairan  ..tuan kedai nie ada masalah pendengaran agaknya nie...tersenyum =tergelak kuat kami satu meja..kakahhh

9.10-awat lah sampai lima kali aku mintak ais kosong baru dapat....menyesal + taubat aku mai kedai nie..black list teruih aku nak pie kedai dia....

memang teruk gila layan kedai tue da ka pulak aku mintak ais kosong dia kasi nasi kosong
pertama kali aku mai kedai macam nie........

so teruk
 kepada pengerusi stall makanan kat malaysia kursusnya area merbok please tolong lah tegur peniaga macam nir....kita nak tolong melayu tapi layanan yang diberi  tah apa apa lah...aku nasihatkan hampa semuaklau nak g kedai makan tue cari lah yang elok elok sikit........adiyos dulu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan