Ahad, 6 November 2011

memori yang tak boleh di beli.... cinta yang tak boleh dikasihi

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM


memori terindah


aku + kawan kawan super duper sporting..........
secara seriusnya aku bakal merinduinya
macam mn nak hadapi kehidupan selepas nie....
stil jadi tanda tanya
tapi dengan seinci keberanian aku tetap tempoh lah jugak ...
tapi nak cita sikit ttg kawan kawan sepening aku........



mai dengar hikayat muhung mahawangsa

awek aku.opp bukan lah ..mampos pakwe depa bawak parang klau aku kata depa awek aku ..

selama nie secara seriusnya aku menentang 1 malaysia tapi lihat apa terjadi

kelas pra U 1 A

depa semua duk pening ng aku 

dey.......amacam banyak tak awek kawan aku loges...yang depan tue semua dia punya

sejarah tersangatlah senang......
hakim tengah chek fb future mak mentua dia...



control ayu semuanya...
kesian cikgu tak bawak payung.....hakim bagi cikgu payung tue



loges mengaku dia paling hensem




yang nie paling seronok......bbq time...












eh banyak sunnguh kenangan .......
harap harap kekal dalam ingatan






hmmmm......memori  yang tak boleh di beli
cinta yang tak boleh dikasihi






1 ulasan: