Selasa, 8 November 2011

kau bisikan ...di telinga di perlis indera kayangan

hari yang memenatkan ...boleh ka atau tak boleh
kita redah ja senag kan tapi
macam mn aku habiskan sehari di perlis....

the first thing ambik kunci kereta abi....
star kereta panggil pijan sebelah rumah ikut skali
then jom ambik fitri  atau panggil dia boss...sebab adalah satu cita pasal tue

hari yang memenatkan jugak
1st...padang besar @ big field....
happening teruk ....pie borang jersi malaysia banyak banyak  perhhh....

2.timah tasuh
bak hg banyak air ...klau lepas air nie memang banjir perlis nie...

3.rimba bukit air...puas mandi lah jugak penat terjun dalam air

3.masjid negeri ,tetiba terasa weird lepas sembahyang jemaah depa x baca sdoa ramai ramai..

4.makan time...bolehlah makanan ok lah jugak der..

5..tunggu burger der...lama kot dua jam untuk 3 biji burger ...naik lapaq kot...

6.patah balik shell...nain main ng hafizal faiz tinggal dia kat  stesyen minyak ..naik merah  muka dia ...haha

7...balik time..race kereta ...dah lah aku rabun bawak pulak 1,30 km/h dari arau ke jitra ..cari keranda betoi

last skali..
sampai rumah ...abi ty minyak kena berapa ...aku kata 30 ja..minyak da lagi tue tiga takah...abi senyum ja...

konsi gambar sikit ja kat sini yer tengoklah.

weh jom joint kami lepas nie

mana mau pergi lepas nie
capture time

hensem teruk kawan aku nie boss

weh agak agaklah kasi aku terjun dulu bro


bilalah nak balik penat dah nie

sampai boleh tidoq lah

wah ada driver bawak aku kot......hahah



Tiada ulasan:

Catat Ulasan