Isnin, 13 Disember 2010

imPian aku lePas sPm

aslamualaikum kepada semua 


                                            hari ini hari yang bersejarah
hari ini hari pembebasan aku dari sekolah 
hari ini aku dah tinggalkan uniform sekolah
hari ini hari yang paling gembira bagiku
hari ini hari  spm ku dah berakhir
hari ini aku nak kongsi kisah hidup aku
hari ini ker oh tidak mungkin lain kali ja
hari ini aku nak cakap pasai  hari paling  seronok
hari ini ialah hari itu
hari ini aku mulakan dengan tarikh aku habis spm 
hari ini 9 /12/2010
hari ini aku dah abis akaun 
hari yang paling susah jugak lah
hari ini aku nak buat  beberapa permintaan kat ummi dengan abi aku haha



nak tahu apa permintaan aku 
hari ini




  1. .aku nak makan burger
  2. .nak buat specky mata baru photocromic glass please
  3. .alamak lama  tak beli t-shirt dengan seluar kena beli nih
  4. .oppps game fifa 11 tak beli lagi esok aku g beli 
  5. .dah 3 minggu kena stay up aku kena qada tidor  nie 3hari 2 malam
  6. .ahaaa nak g makan kendurilah past kluar mrsm nie best jugak aiih
  7. .dari dulu lagi aku impikan nak g hantar my sis masuk u dah aritu terlepas lps nie aku nak g jugak hantar
  8. .camping pon serook dengan best jugak  
  9. .haaaa lupa plak nak g amik lesen  join dengan kawanlah g ambik lesen
  10. .akhir skalikot aku nak cari kerja fiteri the booss macam ada ja tanya tengok dulu 


haahhahaahah
berjayakah misi aku kali ini untuk melunaskan semua impian aku kita nan nantikan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan