Selasa, 14 Disember 2010

dude vs ducess bagi aku

cerita nie pasal coupling kat maktab aku 
atau kat mana mnana institusi pelajaran yang lain 


perh 
indah benar aku  atau hampa dengar 


pasal couple
x abis abis
break up - clash 
aduh 
banyak kali aku dengar sampai naik borink lah


tapi kat sini  idea hamasah aku mungkin boleh membantu

idea hamasah yang 

                                                                        
1.alamak perasaan bebudak perempuan
                                                                          
susah nak baca perasaan mereka nie mungkin hormon progrestron dgn ostrogen kot sebab @ 
pasai perangai depa  ,biasala bubedak laki nie sanggup untuk buat apa saja untuk jaga perasaan si dara nie .
kecil hati clash pulak ,macam biasa ucapan" alah sayang jangan macam nie bro kat cini takut lah sis kat sana merajuk"perh cair kot si sis nie.tapi bila si sis nie dah mengamuk si bro just buat don't know jer.hahah biasalah tue .buat si bro jagalah perasaan si sis.

2.perdebatan si bro dengan si sis


huh lama tak sembang pasal nie.bebudak perempuan nie biasalah hanya mereka ja nak menang  bila bercakap,opp budak laki-laki pon sama 2x5 hahahah.lumrah macam aku jugak lah .ego memanjang .sampai kena 'anti' tapi aku x kisah .aku tetap maafkan mereka .biasalah melawak kasar antara rakan .tapi seronok jugak .pengalaman dan expirient macam nie susah nak dapat kot......perdebatan macam nie atau macam mana pon tetap terjadi antara bebudak laki-laki dengan budak pompuan.

3.fall in love.


bab paling aku suka kot.kawan kawan biasa cerita kat ak.tapi aku buat derk jer..so what aku x merasainya maka suka hati hampa lah buat apa aku nak masuk camporrr.tapi aku pernah jugak ter fall in love kat bebudak perempuan .lumrah hidup.hahaha tapi aku just pendam ja kat dalam hati .sebab aku percaya nanti bila masuk u pompuan akan mencari .insyallah aku salah sorang daripada mereka...seriousli habaq kat hampa kenapa aku x luahkan saja .mungkin boleh 2@3 awek  .hahhahahah.jadi boy and girl ready to fight for your love

4.kes gaduh @buli


dulu aku pon tengok marah jugak .tapi buat apa aku nak marah .orang lain yang bercinta aku pulak nak marah.lawaknya.......kes gaduh si sis dengan si bro perh tragis betiol lah.layan habis .tapi aku kesian  jugak gaduh sampai clash of titan .terperanjat aku tengok .eh eh banyak jugak aku tengok kes gaduh kat sekolah lama dengan maktab nie tapi aku macam biasa no coment dengan buat don"t know jer.nak kasi cakap pon seronok jugak .kes gaduh hal remeh temeh .hal small the pieces pon bleh gaduhpasai x antar mesej  atau x layan apa mereka cakap je.masaalah betol.tapi awas si bro jangan  kasi phone anda kat gegirl nanti kantoi rahsia hitam kita hahahah.gaduh plak.

5.pasai kepimpinan 


yang nie lagi satu masaalah .apabila pemimpinan si bro tak satu kepala si sis .aduh masalah jugak nie.tapi biasalah masalah kepimpinan nie si bro dengan si sis boleh buat satu pakatan murni yang muhibah.ok lah aku just sokong jerrr.tak nak coment banyak lah walau ada banyak  story.....op sorry of record

6.mulut murai 


seronok gilar cerita nie .mulut murai laki laki dengan permpuan memang meriah .tapi bagi sesetengah orang mereka x suka .aku pon x tau lah sebab apa mungkin sebab mereka benci atau tersinggong kot dengan kata kata mulut murai nie.tapi aku just buat-oh, what happen i don"t know.hahahah tapi kes kes mulut murai si bro meriah kot .murai si bro nie boleh buat satu berita tersebar dengan cepat.contohlah ada spot chek kat asrama .perh cepat jer semua barang terlarang disembunyikan ,aku pon sama kalau tak dalam  kotak ubat gigi atau dalam plastik simpanan makanan pon jadi  tempat persembunyian .tak pernah kantoi.bijak bijak,tapi hampa yang baca jangan ikut  masa aku di zaman jahiliah dulu nie.expirien yang x leh dilupakan.... ahahaha....mulut murai  si sis pulak macam biasa lah kalau sorang sis couple dengan si bro  sepuluh minit jer satu maktab @satu asrama tahu.jadi simpanlah cerita lov anda dengan baik elakkan dari si murai nie.hahaha   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan