Selasa, 14 Disember 2010

IDEA HAMASAH

AKU NAK BERI SEMANGAT UNTUK SEMUA 


IDEA HAMASAH
A ku g nama idea nie idea hamasah 
hamasah tue maksudnya sayang dan cinta 


hamasah nie boleh kita jadikan pedoman dan motivasi untuk diri kita 
aku  terfikir benda nie masa aku duduk blajar kat mrsm merbok dulu 
aku sebenarnya tak puas hati dengan  prestasi akademik aku yang stadard plajar mrsm 
aku nak lebih lagi
past tue aku masuk surau  sembahyang hajat 
dengan baca quran 
"bling" satu semangat datang dengan tiba tiba 
itulah berkatnya solat
aku pon terfikir  idea nie
mungkin dapat bagi aku semangat untuk hadapi spm dan my future
alhamdulillah aku dapat jawab spm 
dengan baik


jadi aku nak kogsi sikit idea hamasah niedengan hampa semua


aku dah publish dah salah satu idea hamasah nie 
dalam isu  tidor tue


selamat membacanya
insyallah akan dapat semangat dan boleh kita memotivasikan diri kita 
dan ambil sedikit pengajaran
insyaalah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan