Khamis, 19 Mei 2011

UNIC - Langkah Tercipta


alamak nak kasi promosi cikit nie dya lagu latest unic
perh memang sahdu teruk lah
aku hanya share kat cini sebab x leh nak download ja hahah

oklah
la nie aku buat apa yang mungkin hampa tak tahu
hahah
bukan tak mau kasi citer
tapi nantilah bila dah perkara nie aku asi citerlah yer
tapi aku sedih lah
apa yang aku harapkan x dapat lah
apa tue nie dya ..aku dah tewas dalam pertarungan nak .............................................
sedih teruk sampai dalam ...................... pon dah di tulis dah .................................
ungkin bukan rezeki aku kot .
tapi hidup mesti diteruskan .....tapi x apa kot
nanti bila aku dah tamatkan pengajian dan dah ad 7 k barulah aku akan mulakan serching kembali ....
aku pon sedih teruk nie ..................................................terasa diriku i ni memang x layak kat rezeki tue kot.mu
ungki laqha kot tuhan marah benda tue sbb tue tak dapat......tak pa
masih banyak lagi kat luar tue aku akan temui juga .............sebenar
tuhan akan tunjukan yang terbaik ...insyallah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan