Jumaat, 8 April 2011

sorang ducess 2

ahahhahahahah

nie aku dah tak tau nak buat apa
nak kasi  cer cikit pasal sorang  ducess mnie
alamak  nak kasi citer yang pertama  dulu pasal kawan aku dah ada awek
fitry the boss dah ada awek aku bila lagi op
bukan tak ada  tapi masih dalam proses pembidaan cinta si dya tue
terlalu jual mahal lah ducess yang aku minat nie
 satu lagi  mintak tolong my sis miss xuoxy  tak baca  blog nie yerrr
hahhahahah memang aku mnat budak nie lama
dah berabis aku ayat sms kat dya  pon tak jalan jugak
aku pelik lah mungkin tugas aku sebagai penasihat agong cinta kak  aku kot yang  telah merungsingkan dan merumitkan lagi keadaan
hahahhahahahahahhahahahahah
melawak ja
aku pon tengah mencari jalan penyelesaiaan untuk masalah ini...mungkin hampa boleh kasi pandangan cikit
aku pon tak tahu pa nak jadi ng aku nie asal tengok si ducess tue   makin otak aku tak berhenti berpikir macam mn nak tackle dya.......
oklah nak citer lebih lebih pon malas nanti kantoi pulak si ducess tue kalau miss xuroxy baca sampai habis hasil pena ku ini ay
jadi aku nak
kasi some friendly advice lah cikit......
klau kita suka kat sorang tue just say it lah kat dya mungkin dya punya perasaan yang samakat  hampa

jangan jadi macam aku dah macam macam buat tapi still abuk pon tak ada walau on dah banyak kali aku cuba kat si sorang ducess nie
oklah salam untuk semua yang membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan